icoZasady świątecznego kontaktu

Aby rozmowa z naszego Świątecznego Telecentrum była niezapomnianym prezentem musimy trzymać się kilku reguł. Oto one:
  1. Rozmowę zamówić mogą wyłącznie osoby pełnoletnie. Jeśli nie masz 18 lat, a chcesz zrobić komuś prezent poproś o pomoc dorosłego.
  2. Jeśli nie zostanie określone przez Ciebie inaczej, połączenia z Telecentrum wykonujemy w dni powszednie między 09:00 a 19:00 i w soboty i niedziele między 13:00 a 17:00. Nie dzwonimy (nawet jeśli taka dyspozycja będzie w zamówieniu) w dni powszednie przed 08:00 i po 21:00, ani w weekendy przed 11:00 i po 19:00.
  3. Robimy, co możemy, aby skontaktować się z Twoim bliskim. m.in.: próbujemy skontaktować się z osobą docelową nie mniej niż 5 razy, oddzwaniamy, jeśli osoba docelowa nie może rozmawiać w danej chwili i prosi o kontakt w innym terminie, itd. Nie mamy jednak wpływu na to, czy osoba odbierze i czy będzie chciała z nami rozmawiać (choć jesteśmy przemili i wygadani).
  4. Realizujemy tylko pozytywne, wesołe zamówienia, które mają przynieść radość osobie, do której dzwonimy i sprawić, by na jej twarzy pojawił się uśmiech. Nie zadzwonimy ze złośliwościami, ani, jeśli będziemy czuli, że zamówiona rozmowa nie ma świątecznego charakteru. Nie romansujemy (nawet Snieżynka!). Idą święta i w cenie są jedynie dobre uczynki.
  5. Nasze Świąteczne Telecentrum ma charakter zabawy, nie pobieramy więc zgód na przetwarzanie danych osobowych. Dane uzyskane w zamówieniu oraz w trakcie rozmowy przetwarzamy z najwyższą starannością i wyłącznie w celu realizacji zlecenia. Nagranie rozmowy przesyłamy jedynie na adres e-mail zamawiającego. Jeśli nie zgadzasz się na nagranie rozmowy zaznacz to.
  6. Zamówienie rozmowy z naszego  Świątecznego Telecentrum kosztuje 25 zł. Zrobimy wszystko, żeby dodzwonić się do Twojego bliskiego lub innej wybranej osoby i mamy w tym naprawdę duże doświadczenie (i nie bazujemy wcale na magicznych mocach naszego szefa). Żeby rozmowa była jednak udana musimy mieć rozmówcę - pamiętaj o tym przy zamówieniu i przygotuj na to nas (podaj nam potrzebne informacje) i wybraną osobę (sami najlepiej będziecie wiedzieć, jak to zrobić, żeby nie spalić niespodzianki).

Przestrzeganie powyższych zasad sprawi, że połączenie z naszego Świątecznego Telecentrum będzie wspaniałą niespodzianką i prezentem dla Twojego bliskiego lub inne wybranej osoby.

Życzymy Wam wszystkim spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

Zespół Świątecznego Telecentrum :)



Święta to magiczny czas. I wszystko, co z nimi związane też jest magiczne.

Ale w tej magii musi być też odrobina rzeczywistości :).

Gdybyś potrzebowała lub potrzebował skontaktować się z nami w jakieś innej sprawie niż zamówienie rozmowy od Świętego Mikołaja do bliskiej Ci osoby, podajemy dane naszego zespołu.
 
Usługi marketingowe
ul. Strzygłowska 15
04-872 Warszawa
NIP: 952-131-23-27

W tym roku Świąteczne Telecentrum nie przyjmuje jeszcze połączeń. Będziecie mogli skontaktować się z nami telefonicznie za rok. Na razie zapraszamy do kontaktu na adres e-mail: kontakt@telefonODmikolaja.pl. Odpowiadamy w przerwach w pakowaniu prezentów, ale nie później niż 24 godziny po otrzymaniu wiadomości.